lördag 12 september 2009

So sexy Bitch.

Helloj:)
Sitter i min säng här på orust och lyssnar på Sexy Bitch:)
Har varit uppe sen 9 så jag är ganska trött.
Vi har då tagit upp båten och gjort i ordningen den det tog inte så lång tid som förra året fast förra året fick jag leka med högtryckstvätten men det fick jag inte år för den var trasig:(
Jag har inte så mkt att göra har pluggat lite och fixat på BDB.
Jag Stör mig grymt mkt på Fokus för där hamnar ens gamla bilder!! och det är sjukt irriterande att få bilder kommenterade av folk som lixom inte fattar vad de handlar om.
Och när de är gamla så ser man juh inte ut så länger-.-
Men iaf Tror inte det händer så mkt idag så jag funderar på att dra till Farmor men eftersom pappa eller någon inte kommer vilja kör och jag har juh ingen moppe så får jag cykla-.- Om jah orkar^^
Nej men har inte så mkt att skriva just nu smsa är ni sööta, om jag inte svara så är det för att jah inte har någon täckning som vanlig så på tisda lämnar jag in telefonen!
Ha De
Köss
Panniie<33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar