måndag 7 september 2009

Look inside.


Ganska trevlig dag idag då:)
Skolan var la okej inte så att jag har tröttnat än^^
Sen te Dansen Sabina och linnea hann inte komma men de får börja om de vill:)
Har hittat en Gardrob idag också:) Så snart fixas mitt rum:)
Drog till Scouterna sen eller a inte mina scouter utan P-scouterna som jag gick i förra året^^
Det var nice nu sitter jag här i min säng och pluggar och sjungerXD
Jag funderar på att slut prata med spegeln för idag så hon inte så glad ut och lät inte så glad heller fast än jag är på jätte bra humör.
Det är väl som i boken En komikers uppväxt när Juha blir attakerad av ängeln som han skappat för att hämnas men det anföll honom ist för att han skämdes och hatade sig själv.
Jag skäms men jag hatar nog inte mig själv iaf inte så mkt tror jag.
Men skäms gör jag men varför kan jag inte lägga upp här.

En sak till, jag blir så sjukt trött på vissa männsikor ibland!
Som bara håller på, skricker, bråkar och så vidare.
Och jag är sjukt trött på alla i min kalss som skriver av.
Ni får juh skylla er själv när det blir fel bara för att jag råkade göra fel.
Jag blir sjukt arg när ni bara tar mina grejjer och läser.
Jag gillar inte att visa vad jag skriver.
För jag skäms för jag tror att allt är dåligt eller fel.
Fråga mig om hjälp ist.

Nej nu låter jag juh deppig.
Jag lovade juh Felix igår att jag skulle bli posetiv och tror mig jag blir bara bättre och bättre:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar