fredag 11 september 2009

Godmorgon:) KONFA NOSTALGI<33




Konfaminnen saknar som fan<33

Nu sitter jag här i min säng redo för att gå till skolan:) Klockan är inte ens sju^^
Idag ska jag dra till Orust så när jag kommer hem måste jag städa och packa sen ska jag nog sova är sjukt trött:P
Vet ni vad jag vill ha Aguas nya platta^^ Jag gillar aqua de är coola:P
Nej men iaf jag skulle ha ringt Sabina och Linnea igår med jag glömde det så jag får göra det i skolan för de sover nog nu för de börjar kl 11.
Undra om jag kommer få sova ut nu i helgen eller om pappa vill att jag ska upp tidigt för att fixa med båten.
På tisdag får jag iaf sova för då är det EEV dag och eftersom jag har cabaree så får jag vara ledig:)
Nu ska jag kolla på vakna med The Voice:)
Och plugga Tyska är inte så bra på den läxan nämligen.
Haaa De
Looove Yaaa
Köss
Panniie<333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar