onsdag 30 september 2009

Idrottsdag.


Idag har vi idrottsdag.
Så No makeup :)
Det ska väl bli trevligt fast jag e lite små sjuk så det kommer väl bli jobbigt men hahaha thats lajf.
Är det bara jag som aldrig har sätt på programet Hollywood fruar?
Anna Anka vafan va e hon för sjuk människa?
Jag har bara läst upslag i tidningar och saker på bloggar.
VARFÖR SÄGER MASSOR ATT FEMINISTER ÄR LESBISKA!!! VA ÄR DETTA?:O
bara för att man vill ha ett jämställt samhälle, för att man vill att alla ska ha samma lön och samma rättigheter säg inte att du inte vill ha lika lön som alla andra även om du inte är feminist till 100% men du är la inte lesbisk för att du vill att alla ska ha det lika?
Jag stör mig sjukt mycket på Kissie som snackar massa om att feminister har rött hår och är lesbiska och sån shiet.
Oj nu måste jag sticka...
Köss
Panniie<33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar