tisdag 8 september 2009

Home sweet home:)

Nu är man hemma då, Nathalie är här vi ska se Idol om en stund sen är Det ghost Whisperer.
Vi har varit på Konfa inspark då vi ska juh vara faddrar men jag vet inte riktigt om det kommer vara så kul Magnus ska juh inte vara där och det känns lite konstigt.
Men jag hoppas det blir kul annars byter jag till Lundby nya kyrka eller Brunns bo där Magnus är :)
Jag har inget mer att skriva hehe.
Kolla min bdb om ni har lust :)
HAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA Kollar på simpson just doctor zaius fyfan vad kul det varXD
Nej men nu är jag klar med att skriva massa skit.
Looove Yaaa
Köss
Panniie

Jag drömmer om din kärlek.
Jag drömmer om att vara i ditt hjärta.
Jag drömmer om att andas den luft du andas.
Jag drömmer om att somna i din famn.
Jag drömmer om att de 3 orden som man vill höra.
Jag Älskar Dig och det kommer jag aldrig sluta göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar