fredag 25 september 2009

25/9-09<3

Denna dag skulle bli den bästa men tyvär blir väl inte allt som planerat eller ?
Men jag ska göra det bästa av denna dag:)
Skolan idag var chill.
Men bamba rasten:@ var med sötaste moa först sen så var vi men emil david david nich och adrian och då hade emil och Bullebrur då en vattenfast penna och så satte sig emil på mig och så målade bullebrur en hitler mustch på mig :( Så fick springa runt i skolan och leta efter sminkbortagnings medel som tur hade Annie lite :)
Men aa har också dampat totalt över att folk knyter upp mina skosnören 24/7 speciellt bullebrur men nog om det ska springa iväg till stan nu och se marie gå modevising som hon ska göra hela helgen i nordstan:)
Sen ska massa fölk hem till David ikväll det blir nog mys hoppas jag på:D
Så kanske inte hinner blogga förrän sent ikväll men vi hörs ska även ladda upp en video från när bullebrur målade på mig:@
Köss
Panniie<33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar