lördag 12 september 2009

I think he is the one.

Nu sitter jag här i min säng på Orust igen:)
Har typ varit ute i 2 timmar den första timmen spenderade jag vid hopptornen och typ frös mest och umgicks med Ipoden den sista timmen cyklade jag bara runt i stocken.
varför?
Jo för jag har inget att göra och jag har mkt bättre täckning i Stocken så där är det lättare att ta emot sms:)
Jag har inte så kul.
Har inte mitt Playstation här heller så jag kan inte spela Singstar eller kolla på DVD och vi har typ inga bra VHSer:/
Vid datan får jag typ inte sitta mera:(
men det gör jag ändå fast fredrik kommer nog komma snart och vilja ha Internet -.- varför har vi inte fler modem?-.-
Jag tycker ni ska smsa mig folk eller kommentera bdb eller vad som hellst som underhåller mig:)
Looove yaaa
Köss
Panniie
Aa titeln hade inget med inlägget att göra^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar