torsdag 24 september 2009

Magnus Fallgren<3


Jag tänker skriva ett fint inlägg om min älskade konfirmations ledare som tyvär inte längre jobbar kvar i kyrkan där jag är fadder nu.
Han är bara bäst!
Så underbart snäll och finns alltid där.
Om jag skulle komma på den första jag skulle kunna prata med om vad som helst så är det han.
Det skulle vara underbart att ha honom som pappa det skulle vara så kul.
Men jag gillar så klart min pappa.
Men han kan verkligen allt vara rolig och samtidigt allvarlig.
Han är bara så bäst han retar en alltid men på ett bra sätt.
han kommer alltid få mig att bli lycklig.
Ett leende ifrån honom och jag är lycklig resten av dagen.
Att konfirmera mig var det bästa jag någonsin har gjort.
Tack för den underbara upplevelsen.
Magnus du betyder jätte mycket, du är den bästa personen i världen <33
Massor med Kärlek till dig.
Annie Lilja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar