fredag 11 september 2009

Hejhopp Orust idah:)

Ja då sitter jag i mitt rum och sjunger på unwritten:)
Har packat klart tror ja:P
Bara datan kvar då^^
Smsar lite med moa och laddar in bilder och videos ifrån mobilen så snart får ni lite trevliga videos ifrån sommaren att kolla på här i bloggen och på youtube:)
Hoppas ni kommer gilla dem:)
Dagen i skolan har varit ganska soft har inte hänt så jätte mkt eller jo det har det men det ska inte skrivas här faktiskt.
Men orust snart då och visa upp min nya frisyr för mormor och morfar och farmor och farfar och lite mer folk tror jah:)
Upp med båten också ska bli gött att få ut och köra lite med den:)
Faddrarna på Konfan ska idag på en kanothajk kan juh inte följa med vilket är jätte tråkigt:(
Men jag hoppas de får det bäst<33
Nej men nu ska jag fixa med videosarna då så att ni också får se dem och njutaXD
Haa dee
Loove Yaa
Köss
Panniie<33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar