fredag 18 september 2009

Snart lämnar jag älskade Göteborg.

Jaow så äre.
Sticker tyvär om typ 2 timmar:(
Men jag tänkte att ni kan skriva lite frågor till mig om ni klickar på frågestund -->
och kommenterar en trevlig fråga på det senaste inlägget där så blir jag jätte glad:)
Nej Men skolan idag var okej ganska chill.
Förutom när jag blev attakerad av Emil och Bullen innan NO lektionen för de fick inte godis som jag ska leva på nu i helgen.
De kittlade mig riktigt osysst!
Men Felix hjälpe mig så han fick godis men bullen snodde godis iaf och David sa att han också hjälpte till så han fick också en godis:P
Nu kanske ni tror att jag e jätte snål men de hade faktiskt fått massa godis innan!!
Nu ska jag sitta och sjunga och aa kollar runt lite läsa alla älskade bloggar:)
Så Köss
Panniie

Ni når mig på mobilen hela helgen<33

1 kommentar: