måndag 14 september 2009

Så var det måndag igen dagarna rullar förbi.

Måndagar skricker STRESS!
När man slutar skolan halv 4 och börjar dansa halv 5.
Ork.
om 10 min måste jag springa iväg.
Jag har ingen lust egentligen menmen.
Dansen är juh mitt liv och ska man bli bättre så måste man träna.
Jag känner att jag typ har ont i armarna ifrån Dykningen igår.
Jag är så sjukt otränad att jag vet typ inte vad!!!
GYMMET NÄSTA TACK!
Nej men Gymkortet får man juh då inte förrän jag fyller år.
När e de nu igen?
Joo den 30 December om 16 dagar och 3 månader-.-
happy days.
Nej men jag ska sluta längta fram nu och leva i nuet annars missar man juh allt:P
Jag har inte så många läsare vet jah.
Knappt mina närmaste vänner läser min blogg så...
Hur ska jag göra för att folk ska vilja läsa min blogg?
Börja göra video inlägg?
Kanske inte.
Några förslag?
Nej men måste skynd
Köss
Panniie<3

1 kommentar:

  1. skriv i andras bloggar och skriv besök gärna min blogg sen om dom tycker din blogg e intresant så kommer de läsa den regelbundet typ sen skriv gärna fråger i andras bloggar o dom kommer dom nog t att besöka din :) good luck:)<3

    SvaraRadera