måndag 21 september 2009

DU SA VAD!?:S

Tack mamma du betyder.... FAN INGET ALLS.
Nu sjönk din nivå ifrån låg till lägst!


Jag bryr mig inte om vad du säger mera!!
Men att du kunde säga något sånt!
Seriöst du ska inte lägga dig i vad jag har på mig!!
Visst jag är din dotter men med all respekt DRA ÅT HELVETE!
En sak vet jag att när jag blir stor ska jag inte bli som dig och jag ska ALDRIG säga till mina barn att det ser billiga ut!
Ser jag billig ut?:S
ÄR DET VAD DU TYCKER!¨
Du ska vara stöttande, hjälpa mig i alla situationer.
Du ska inte trycka ner mig och plåga mig som du gör nu för tiden.
Mamma du är inte värd något mer för mig nu.
Jag orkar inte med dig mer.
Jag hatar dig.
Du kanske har lite rätt att bestäma över mig.
Men du har ingen rätt att kalla mig billig.
ÅÅH JAG ÄR SÅ ARG ATT JAG GRÅTER OCH KAN TYP DÖDA NÅGON!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar