onsdag 23 september 2009

Fan.

Jaha.
Jag just fått veta jag har blivit "vräkt" ur lillstugan av min egen mormor eller nej jag får gärna sova där men inte ha kompisar där.
Jahapp nu måste hela stora huset göras om så att jag får plats där med mig och kompisar.
HUR FAN DÅ?
Om inte jag slutar vara där med kompisar så flyttar mormor.
Vad har hänt med min mormor varför kan hon inte vara som hon alltid har varit?
Jag är jätte arg just nu men jag vill inte vara arg på mormor för hon betyder så sjukt mkt. Detta kommer aldrig funka:(
Vi får inte ens vara i lillstugan.
Vad fan är det då...
Vem har gjort min mormor så här?
Nästa sommar kommer fan inte fungera...
Jag svarade mamma att hon inte skulle förvänta sig att jag kommer vara hemma annat än för att äta och sova när vi kommer ha den lilla platsen då jag inte ens får ha ett eget rum...
Då svarade hon att jag måste vara hemma hos oss ibland.¨
Om hon så gärna vill det.
KÖP EN LITEN FIRGGE BOD ÅT MIG!
FAN VARFÖR BLIR ALLT SKIT.

1 kommentar:

  1. det kommer bli bra :D ännu en anledning till att vara ute i den härliga sommaren:D det kommer bli jätte bra :D lovar dej /L.H vill se mera bilder i din blogg :D <33 love you

    SvaraRadera