söndag 6 september 2009

Känslan som alltid kommer tillbaka.


Jag gör något jag vet jag kommer ångra men jag gör det ändå.
Varför?
Det skadar juh inte mig så mkt för jag är kall tom helt utan hjärta.
Det skadar alla andra.
Fan.
Ånger känslan som finns inuti mig jämt men jag skadas inte av det mer än huvudvärk och illa mående. Annars mår jag bra, för det känns inte i hjärtat inte längre iaf.
Jag måste sluta hålla på, och börja fokusera på livet.
Skolan har många viktigta beslut framför mig, att börja gymnasiumet kommer närmare nu kanske ni tänker ta det lungt du behöver bestämma dig om ett halvår, men jag kanske inte har hunnit tänka klart när vi kommer dit? Vad fan händer då panik.
Jag ska även hjälpa till hemma så mkt som möjligt hinna med dansen hinna med att vara fadder i konfan hinna med scouterna. Hinna med allt.
När pappa inte är hemma blir det inte speciellt bättre heller.
Skolan kommer komma först nu sen kompisar sen allt annat.
Hoppas jag klarar mig.
Just nu så känns det som jag kommer dö allt det framför mig huvudvärk och illa mående.
Jag vågar knappt tänka på nästa helg.
Framtiden skrämmer mig.
Jag kan inte längre gömma mig hos pappa speciellt inte när han inte är hemma.
Jag måste bli stor växa upp om 3 år 3 månader och 24 dagar är jag 18.
Då ska man vara stor kunna ta hand om sig själv.
Kan jag det då?
Det vet väl bara framtiden om jag ens lever då:O
shiiit man vet lixom inte när man ska dö eller nåt:O
Vem vet jag kanske dör imon?
Man kanske ska leva i nuet men kan jag det?
Bra fråga i vissa stunder kan jag det med vissa personer som får mig att le jämt tack för att ni finns jag skulle inte finnas utan er jag är seriös.
Mitt liv hade jag tagit för längesen utan er.
Speciellt Sabina och Linnea ni är mina änglar skyddar mig ifrån allt tröstar mig alltid finns jämt. Känns inte som jag är lika underbar mot er som ni är mot mig men jag ska fixa det, för jag ska fixa hela mitt liv.
Nu börjar olas låt feel good tro mig det ska jag, jag ska må bra jag ska bli lycklig snart så ska jag se till att det blir så.
Nu är jag Bäst i Världen och Lyckligast i världen.
Jag börjar redan må bättre bara av att skriva allt detta.
Imorgon blir det Nikelodeon dagen på liseberg med massa söta människor:o)
Och även mys med Sabina och Linnea.
Älskar er sjukt mkt<333
Köss
Annie Lilja
That's how i'm and you can't don anything about it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar