måndag 21 september 2009

Nu har jag äntligen tid:)

Hejsan Cuties<3
Förlåt för att jag inte har uppdaterat så mkt sen i Fredags, jag har juh varit i Smögen på Dykläger:)
Det var ganska kul, fast jag vara bara med på ett dyk för att jag fick en brännmanet i ansiktet så mina läppar svullnade upp 4ggr så stora som normal storlek.
INTE KUL!
Ska aldrig förstora läpparna det så helt jävla sjukt ut:O
Nej men lite trevligt var det iaf massa kul människor och efter som det ligger vid kusten och det är juh lixom Annie<3Havet:)
Så ja det var gött:)
Fast det började regna på söndagen:(
Vi stack ifrån smögen kl 13 typ kl 15 var i kungälv fredrik skulle spela match 17-.- vi käka på Mcd och väntade, jag satt och pluggade på spanska provet som jag hade idag som gick ganska bra och på kemi provet som imon som vi hoppas går bra ska plugga senare.
Men så spelade Fredrik sin match som de förlorade med 1-4 mot kareby.
Jag vill också spela fotboll, men det kommer juh aldrig gå... Alla 94.or är juh as gryma typ:/
Men sen kom man hem typ kl 19 och då stod rummet upp och ner verkligen pappa hade flyttat in min gardrob men över hyllan och skrivbordet var inte ihop monterade så då fick man göra det och sen flytta i ordning allt och sånt.
Jag höll på med det fram till typ 23 och kollade lite på Spex kläder också så det har jag också fixat faktiskt 80-tal är juh temat:)
Men aa ni får bilder på mitt rum imon då det är rent och snyggt:)
Ska snart plugga och sen sticka till scouterna :)
Kanske langar upp ett inlägg senare har nämligen massa tankar som jag vill bli av med men de är kanske lite för stor för att skrivas här.
men Köss

Panniie<33

2 kommentarer:

  1. du e söt,och jag vil med spea ftboll haha fast jag tror att jag hade försört för laget regält asså haha men de hade varit sjukt kul haha xD xD //Linnea

    SvaraRadera
  2. Du är sötast<33
    HAHAHHA aa det hade vi XD

    SvaraRadera