söndag 13 september 2009

Är tbx i Götebörg:)

Har varit i Göteborg i typ 1 timme nu och ska snart sticka iväg till Fridykningen:)
japp, jag har börjat igen. Det ska bli kul.
Men jag är lite nervös jag vet inte riktigt inför vad, kanske är det att jag ska vara i ett badhus fullt med människor i Bikini. hmm jag måste peppa mig själv nu.
Jag är juh inte tjock eller?
Nästa helg blire smögen med dykning också det ska förhoppningsvis bli kul:)
Måste ta bort mitt gamla naglack innan jag sticker också:P
Jag känner att jag har traslat till allt eller inte allt sen viss sak den är ganska stor och aa det går inte så bra just nu märker ja.
Nu ska jag sluta vara Depp på allt dåligt i mitt liv.
Jag ska göra resten av September bra.
Inga fler misstag som augusti och september typ bara beståt av.
Mindre godis ätande.
Mindre penga slösande.
Mera skola och självsäkerhet.
MERA MOTION!
Sen ska jag inte glömma att smsa Nicole och be henne ta med min klänning imon:)
men ska dra nu.¨
´Ha de bäääst
loove Yaa
Köss
Panniie<33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar