fredag 2 oktober 2009

TÄVLING!!


Hejsan :)
Jo jag tänker ha en tävling då!
Jag har ett helt orört exemplar av filmen Twilight som bara ligger här och skräpar så tänkte att jag kan ha en tävling för skojs skull:)
Så det du ska göra för att vara med och tävla är att du ska skriva en kommentar på detta inlägget där ni skriver vad du gillar med min blogg, vad jag kan förändra med min blogg och varför just du ska vinna filmen och så ska du länka min blogg på valfri hemsida och skicka sidan till mig så jag kan se att du har länktat mig om det är på tex på bdb så skriv bilddagboken användarna och vilket datum.
Du kan tex skriva jag är med och tävlar på panniies blogg för att vinna twilight var med och tävla du också.
Lycka till alla.
vinnaren dras på måndag:)

5 kommentarer:

  1. okej annie för det första kan inte twilight ligga och skräpa? :o du svek mig där din lilla sötnos<3
    men iaf din blogg är grym-grym! den är rosa/lila och rolig att läsa, men alla gillar mode och kändisskvaller så kör på det ;)
    Om jag vann skulle jag vårda och älska twilight filmen, precis som om jag var dess biologiska köpare. Den skulle få ett bra hem och jag skulle titta på den varje dag...
    hoppas det är vad du letar efter :)
    juste! jag länkar på bilddagboken, miinbrorssyster, datum: 2 oktober
    pussar

    SvaraRadera
  2. Hur har du gjort din press?
    I photoshop elr??

    SvaraRadera
  3. Din blogg är speciell, de flesta skriver bara om mode (det kanske du skulle kunna skriva mer om i och för sig)men jag tror iaf att du skriver mer från hjärtat än de flesta, jag hör kanske inte till dem du brukar vara med som mest men vi har känt varann länge och jag hoppas vi kommer fortsätta med det. Din blogg är intressant och rolig, den har snygg layout o du har valt bra musik till ipoden.

    Jag skulle vilja vinna för att twilight är som syre för mig, jag har precis läst ut alla böckerna på engelska och det skulle vara ett perfekt ögonblick att se twilight(det är det ju alltid men extra perfekt).

    Jag länkar på bildagboken, EllenHGBG den 4 oktober.

    // Fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv <3 Ellen

    SvaraRadera
  4. Annie, din blogg är jättefin!
    Jag tkr det är jättebra att du har gjort olika kategorier. För då kan man lätt hitta olika inlägg. Tycker även om att du har en ipod med musik på sidan. Fast det bästa av allt är självklart dina fantastiska inlägg! Du skriver verkligen jätte bra Annie!
    Ja tycker inte du ska ändra för mycket på bloggen för jag tycker den är jättebra som den är redan nu! Om du ändrar på förmycket kommer det antagligen inte bli bättre utan snarare sämre. Jag tycker det är jättebra att du blandar med olika sorters texter som t.ex. låt texter, om vad som händer i ditt liv osv.
    alltså har jag inget speciellt du kan förbättra...<3
    Anledningen till att jag skulle vinna twilight filmen är att jag älskar twilight, och att jag älskar din blogg och läser din blogg varje dag. <3

    länken finns på: http://Elindymling.webs.com/apps/links/

    SvaraRadera
  5. annie.
    din blogg är skit fin.
    jag tkycker om den på ett specieelt sätt.
    kanske så är det för att ajg saknar dej så himla mycket.
    och när jag saknar dej så kan jag gå in här på din blogg och läsa vad du har gjort på dagarna och vad du tycker och tänker.
    för mej tillexempel som inte träffar dej så mycket är det helt underbart att kunna läsa om dej och vad du gör.
    jag liksom för en blid av dej på ett nytt sätt.
    och så klart så älskar jag desigen på din blogg.
    att det är en ipod vid sidan av är en liten rolig grej.
    jag älskar att sitta och läsa bloggar men det blir ju såklart extra skoj att läsa din imed att jag känner dej och få veta lite vad du gör.
    du lägger in jätte bra inlägg och det är bäde roliga och ledsna inlägg.
    tkr inte du ska ändra bloggen så mkt.
    den är skit bra som den är.
    igentligen så bryr jag mej inte så mycket om att vinna.
    det är ju skoj att vinna men asså vill bara att du ska veta att din blogg är fin och rolig att läsa <3

    puss (L)

    SvaraRadera