söndag 18 oktober 2009

aloha

Godmorgon allihopa.
Japp jag vaknade nu. Söndag idag då det blir en del plugg och lite städning kanske ska träffa Sötaste Moa också:)
Det blir en soft söndag helt enkelt.
Har suttit och läst massa kändis bloggar nu då om igår Blogg awards dåda Och massa Grattis till Foki som vann 3 priser Årets blogg, Årets nykomling och årets mest orginella blogg. Och så fyllde hon 18 år igår så ännu mer grattis. Hon är faktiskt min Favorit bloggerska. Sen kommer typ Paow och Dessie för de är sjukt kul att läsa deras bloggar. Men iaf nu ska jag typ hoppa in i duschen fast jag har egentligen inte lust för då blir håret lockigt men jag känner mig så ofräsh så jag tror jag måste :P Och så måste jag vakna också. Hehe
Kommer tillbaka om typ 30 min eller mer
Köss
Panniie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar