fredag 16 oktober 2009

Godkväll.


Hejsan seg uppdatering ikväll men jag har juh firat pappa med Farmor och Farfar och imon så ska vi på teater och äta på resturang:P
Shiit har tvättat bort allt mitt smink och ser ut som ett litet monster :O Mörka ringar under ögonen pga smink och birst på sömn :) Imon kan jag sova fram till 2 om jag skulle vilja det men jag kommer väl vakna runt 11-12 som vanligt och då blire lita plugg och så. Annars vet jag inte vad som händer imon. Blir väl det och plugg för att alla andra har fullt upp med andra vänner... Eller inte alla men de flesta linnea ringde faktiskt idag och fråga om jag kunde hänga med på bio men jag hade juh tyvär inga pengar och vi firade juh pappa. Jag har suttit 1/4 dygn vid datan idag:O INTE BRA! Shiit vilken data nörd jag har blivit. Sånt är livet när alla tröttnar på en då blir Jag(L)Datan ååh vad kul XD
Nej nu ska jag tyyp sova snart Köss<3
Panniie
(valde random bild)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar