lördag 3 oktober 2009

IdagIdagIdag!


Idag var jag i Backa då på ledar kurs det var as kul:)
Träffade Christoffer Karlsson som fick i min klass typ förskolan till 3.an eller 2.an
Det var as chill.
Sen så hängde Smör, Bullebrur och Natha med hem till mig och så såg vi på Män som hatar kvinnor och hade det mys :) Sen så gick vi ut Natha gick hem och smör och bullen skulle också hem så vi gick mot bullen för att johannes skulle ta bussen men den skulle inte komma på 20 min så vi gick till Bullen. Så hoppade Johannes på Bussen och Jag följde bullen hela vägen hem fast han nog inte ville det men jag har juh inget bättre för mig så :P Sen så gick jag runt hela i typ 1,5 timme och hade almänt tråkXD Ville egentligen hem och dra på mig joggning skorna och springa lite men eftersom det är mörkt och läskigt på Hisingen så valde jag att avstå.
Vet ni vad? Det finns inget som kallas syskon kärlek det finns fan bara kärlek och hat! ÅÅÅH SÅ TRÖTT PÅ DIG JUST NU ASSÅ!!! Så arg men samtidigt så sjukt ledsen. Jag betyder knappt något för dig så känns det. Jag känner mig bortstöt. Du har hittat någon annan att vara med och jag kommer i reserv så känns det. Förlåt men det gör verkligen det. FÖRLÅT jag älskar dig bror men det känns inte som du gör detsamma mot mig.
Nej nu ska jag sluta vara ledsen för jag är faktiskt lite glad också men varför är en hemlis^^
Köss
Älskar er till tusen<333
Annie Lilja <3

3 kommentarer:

  1. Men gumman... <3
    Du betyder massa för Felix. Det vet jag!
    Vi kan börja vara mer med dig om du vill.
    För du ska inte känna dig som en reserv! :O För det är du verkligen inte!<3
    jag älskar dig (L)

    SvaraRadera
  2. du hörde inte av dig hehe.
    alltså du sa att du skulle höra av dig igår men du gjorde aldrig det.

    SvaraRadera
  3. FÖRLÅT I MÄNGDER CLARA <333333333 jag glömde :(

    SvaraRadera