lördag 17 oktober 2009

DAGEN<3









Hemma igen då:)
Okej dag idag faktiskt :)
The producers var jätte kul.
och så fick man öppnat dörren åt pernilla wahlgren idag för hon hade svårt att öppna och komma in med barnvagen.
Men Teatern var jätte kul och maten på vilvaldo var as god :)
Sen träffa man Linnea, Sabina och Vilma en sväng på avenyn jätte trevligt :)
Blev inte en jätte lång stund och sen när man stod på hjalmar brantingsplatsen och väntade på 25.an så kom det fram ett gubbe på cykel och tyckte jag hade jätte fina skor nummer ett av alla på hela hjalmar och så frågade han om jag ville vara med på en interjuv för en skoltidning och att han skulle skicka riks radio hem till mig för en interjuv. Hahahha det var lite kul men läskigt eftersom jag var ensam menmen. Sen hem till Felix där Felicia Josefin Björn David och Nick var:) Jätte kul var det så tack allihopa för en jätte trevlig kväll.
Älskar er
köss
Panniie

Det blev typ massa bilder i det här inlägget :P Hoppas ni gillar dem :)

1 kommentar:

  1. jag gillar bilderna skarpt hihi (L) du e fin annie u know it!

    SvaraRadera