söndag 25 oktober 2009

"jag leker inte med dina känslor!<3" yeah right...

jag orkar seriöst inte mer.
Om livet ska vara så här orkar jag inte alls.
Jag vill inte mer.
Jag vill säga stopp.
Att allt slutar nu.
Smärtan bränner, jag känner hjärtat slittras upp i miljarder bitar de som precis blivit helt igen.
Salta tårar rinner ner för mina kinder som så många gånger för.
Jag orkar inte mer.
Jag ger upp.
Jag sitter ensam nere på botten.
Jag sitter i ett hörn och skakar.
Helt ensam.
Helt tom på känslor.
Helt tom.
Är jag inte värd mer än så.
Då är det skit samma.
Leva eller död vad är skillanden?
I himlen är det väl bättre?
Eller är det bara jag som har en inställingen?
Jag orkar inte bry mig mera.
Jag orkar inte gråta mer.
Jag vill att det tar slut nu.
Att allt stannar i denna sekund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar