fredag 23 oktober 2009

NEJ:(


TJOSAN!
JAG HAR LOV WOHO! ni med gissar jag :P
Massa planer inför lovet men det blir inget bloggande nu i helgen:(
Varför?
Jo jag ska på Konfirmations läger efter som jag är fadder.
Det ska la bli nice men ändå inte.
Vi ska ha hittat vårt favorit stycke i bibeln hmm. jag har inte ens läst bibeln? :S menmen jag hittade något Nice iaf. Gissa om vad såklart?
Hahaha Kärlek. Kasst om ni inte kom på det.
Men jag ska åka om 30 min :O Jag mår illa.
har ätit för mkt godis redan...
Menmen jag hälla i mig liter med vatten snart för jag börjar få huvudvärk också:(
Men ska bli skönt att få sova för en gångs skull så det är största planerna under lovet lite plugg också sen SABINA OCH LINNEA <33333333 Som vanligt :) Eller hur tjejor? Ni glömmer väl inte utklädnings kläderna ??:O Det är Halloween peopel! Let's have some fun.
Ska göra klart det sista nu hejdå Kommer sakna er Köss
Panniie

1 kommentar:

  1. hahah ANnnie jag vill inte klä ut mig hah :D men men duuu kan ju gö de1! SÅ KAN VI KOLLA PÅ /Linnea!

    SvaraRadera