tisdag 27 oktober 2009

Fail?


Haha nu är jag tydligen piggare på att blogga och kl är kvart i 2 hahahhaha FAIL!
Men nu får ni uppdatering om igår och idag :)
Söndag då¨kom juh hem ifrån konfaläger som var jätte trevligt :)
Sen så kom moa hem till mig och vi såg på Kenny Star Fighter och grät och skrattade massor Älskar dig moa<33
Sen idag då vaknade halv 1 :O
Menmen sen prata jag med evelina och hon kunde tyvär inte ses så jag ringde mina älsklingar Linnea och Sabina och sen åkte jag iväg till dem och sen åkte vi till stan och jag har nu hittat min nya favorit affär Accessorize där kan alla köpa sin födelsedags presenter till mig för det är bara 64 dagar kvar :P
Men sen så träffa vi Jakob på Centralen och så var vi på espresso Houes och jag drack chai latte och linnea varm choklad bilderna får ni imon för jag vet inte vart min sladd till mobilen är just nu. Sen så gick vi till Sabina och linneas buss för de skulle till orust sen skilldes vi alla åt. sen hem och mamma ringer och jag får springa iväg till Brantings trafikskola där jag ska ta mitt Eu moppe kort och skriva på massa papper. Sen hem och städa lite för att jag drog ihop en film kväll med Johannes Jojo Bella Sara Amira och Sercan amiras kille. Vi såg först på skräckfilmen Fingerprints och sen På kenny star fighter XD skräckfilmen var ganska bra och som vanligt klagar alla på att jag skricker för mkt och kenny star fighter är juh bara bäst :O
Felix och Nick födelsedag igår också (26/10) SÅ MASSOR MED GRATTIS TILL ER<33
Men nu måste jag sova för jag ska städa packa och plugga imon så vi hörs Godnatt
Köss
Panniie


EDIT BILDERNA IFRÅN STADEN:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar