tisdag 27 oktober 2009

Nu är jag här...





Eller jag har varit här länge :P
Jag kom hit vid halv 6 fick lite mat sen så gick jag iväg till Älsklingarna :)
Där vi satt och prata en stund sen så slinga vi mitt hår och kolla på High School Musical 3. Men mitt hår blev inte jätte mkt skillnad tyvär :(
Sen så drack vi te och kolla på Andra Avenyn sen gick vi hem till mig för att platta mitt hår och flumma omkring nu får ni massa nice bilder :)






På väg hit <3






Förre

Efter

Vad tycks?

Inte så mycket skilland eller hur?

Här kommer massor med fler bilder ifrån dagen <3



Jag vet att jag har fint lockigt hår-.-

Blåa slingor? Hmm...

Gud så fint.

Sexybitch

fina kläder...

FINT?

WOHO

Duktigt Sabina<3

Datanörd?

PARTYPARTY!

Så här kul har de när de testar mina kläder^^

Min sötnöt<3

Vackert

HMM!?

BARA FÖR ATT VI ÄR BÄST OCH SNYGGAST I VÄRLDEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar