tisdag 13 oktober 2009

Jag är snygg utan smink!



Detta är taget ur Baby senoritas blogg.
Asså tjejen vad äre för fel på dig!
Man kan visst vara snygg utan smink.
Vi tjejer som inte andvänder foundation 24/7 är inte dö bleka och se därför ganska okej ut utan smink. Visst man kan se lite trött och hängig ut utan mascara och visst fränkarna syns utan foundation men för mig spelar det ingen roll hur mycket foundation jag än lägger i ansiktet syns mina fräknar. Jag är naturligt fin! Visst alla kanske inte tycker det men jag tycker det och det räcker för mig! jag föddes inte för att göra alla nöjda. Jag tycker jag ser bättre ut med smink men i lagom mängder. Men jag har inget problem att gå ut utan smink och jag skäms inte över hur jag ser ut utan.
Så Aliette sluta hacka ner på oss människor som klara oss utan smink och ser bra ut utan!
Varför Kändisar inte är snygga utan smink förstår jag efter som de också har det dygnet runt och kan man inte bli särskild vacker!
Köss
Panniie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar