onsdag 8 juli 2009

Utan dig finns inte jag, Jag skulle inte orka ta nästa andetag


Dududu är den ända i mina tankar, den ända i min värld, den ända jag lever för...
Jag älskar dig mer än du förstår. Det räcker med att du går ut ur rummet och jag saknar dig<33 Jag åker snart tillbaka till orust och du till Norge. Vad ska jag ta mig till? Ett telefon samtal kostar 5kr per minut fast data finns ju men det räcker inte jag vill höra din röst. Ditt ansikte är det första jag vill se när jag vaknar och det sista jag vill se när jag somnar<33 Jag kan inte tänka mig ett liv utan dig. Det skulle vara som den största drog missbrukaren utan sin drog.... Älskling Jag älskar dig till tusen(L)
I would cross the world for you
LOVE ME TONIGHT
AND I’LL LOVE YOU FOREVER
IT’S NO SIN, IT’S NO CRIME
THAT I WANT YOU MINE
LOVE ME TONIGHT
I NEED YOU MORE THAN EVER
YOU CAN MAKE ME FEEL RIGHT
JUST LOVE ME TONIGHT
You got a piece of me
And honestly,
My life would suck without you

David Engen du kommer aldrig förstå hur mycket du betyder<3333333333333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar