torsdag 9 juli 2009

Jag stör mig något enormt just nu....

Hejsan svejsan
asså shiiiet Jag sitter just nu och kollar på video blogginlägg ifrån Belle of Sweden och Baby Senorita. Jag har typ märkt att de blir påhoppade och typ tycker det är jobbigt men jag är ledsen men jag måsta skriva detta.... De är så sjukt patetiska jag är ledsen men så är det.... Jag har aldrig hört talas om dessa personer förens för typ 1 vecka sen eftersom jag egentligen inte bryr mig alls.... Men jag såg iaf ett inlägg ifrån baby belle där hon inte alls håller på och fejkar där hon typ snackar om hur jobbigt det är att folk hoppar på henne och att hon egentligen inte alls är så.... men jag känner om hon inte håller på och överdriver så skulle hon bli tagen på detta "hor" sätt och hon skulle få respekt... Visst det är säkret jätte tråkigt för dem att folk håller på men HALLÅ!!! Om ni beter er som vanliga människor så skulle inte folk snacka skit om er... Visst det finns säkert folk som gillar er men det är väl för att de vill vara som er men jag känner att det är inget att sträva efter eller?? Kanske att få er uppmärksamhet men inte på det sättet... Göteborgs stolthet kan diskuteras jag är iaf inte stölt och ni partille ligger typ inte ens i göteborg.... Jag kan säga att jag är mer stolt över hisingen än er och det säger ganska mkt om vad jag tycker om er om man känner mig... iaf så tänker inte jag klaga mer på er och ber nu även om ursäkt om ni skulle ta åt er av det här..
Hej då Köss Panniie<33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar