torsdag 9 juli 2009

mys dag med söta personer(L)

Idag så vakna jag vid halv 1 gick upp och åt sen dorg jag te david och när jag låg han och sov som väntat så idag har vi bara slappat och kollat på tv och på the smipson movie men sen smsa clara och bella och sa att de ville träffas så jag drog hem te Bells där vi fick smaka på bells pizza :D Sen gick vi till plopp och satte oss där bakom och snacka sen drog vi te mig och bestämde oss för att hyra film så jag och pappa gick till videoblomman tror jag och hyrde Mirrors och The mist vi såg the mist för clara sa att mirrors var läskig men the mist var jätte kass inte alls läskig:( fast bella och Clara gick innan den var slut sen stannade david i 30 min sen skjutsa vi han hem imon blire daviddaviddavid igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar