måndag 13 juli 2009

Lite slow ;P

Mitt sista inlägg var typ natten mellan onsdag och torsdag tror jag så jag börjar med torsdagen och jobbar mig fram till idag :)
Torsdag:
vad hände då?? hmm Juste jag gick upp halv 11 för att jävls med david så jag var hos han typ halv 12 och så låg han och sov så det var lite kul. sen var vi där då och typ kolla tv och datan. Sen mitt i regnet drog vi till mig och typ mös jätte mkt och han sova hos mig så vi såg först Ice Age 2 Sen Sex and The City filmen sen rattatuie (stavning).. sen somna jag väl runt 3.
Fredag: Sabina ringer och väcker mig och David runt 12... Och är helt förskräkt för hon tror att jag inte ska med till Arvid men det var juh klart jag skulle så jag och david gick upp och käka sen la vi oss i sängen en stund till sen runt halv 3 gick han hem för att han skulle packa och åka till Felix i Svanesund och jag skulle till Sabina och Linnea och äta sen skulle vi till stan och möta Arvid och Markus. Men så packade jag det sista sen kom jag på att Nathalie antagligen kommit hem och det hade hon så jag sprang dit och pratade med henne i drygt 15 min för jag hade bråttom till Lea och Binna. Sen när jag kom till tvillingarna åt vi jätte god mat och jag fick boka biljetter till bion för sabina råka boka i Stockholm;P Så jag bokade då på biopalatset 5 biljetter till baksmällan. Sen åkte vi till stan och kollade i affärer tills Arvid och Markus kom. Sen gick vi runt lite sen gick vi till bion och filmen var helt okej inte en film jag skulle se om men den var väl lite kul^^ Sen åkte vi till partille då eller mer Sävedalen. Arvid har ett grymt fint hus vill jag bara säga:) Sen var vi hos han då och typ först gjorde vi inte så mkt såg på Csi Miami och sen satte vi på en jätte B-film som hette Hotet från Underjorden den var jätte kass men det fanns inte mkt mer att se på;P Sen när den var slut gick vi ner på undervåningen och satte på Kalle och Choklad fabriken som jag sätt typ 20000000 ggr så jag blev jätte hyper och typ sprang omkring jätte mkt i typ 2 timmar....
Lördag:
Sen somna jag och Lea på soffan där uppe runt 3 sen vakna vi typ runt 11 då gjorde vi inte så mkt. Vi åkte hem för jag skulle på släkt kalas som inte var så kul så jag har inte så mkt att säga om det.... Jag kom till Orust runt 22 och då gick jag till sabina och linnea men Binna sov så jag och Linnea och Daniella satt och sappa mellan King Kong och Ondskan sen gick jag och lea på promenad runt halv 12 och sen somna jag hemma runt 1.
Söndag:
Vaknade vi 12 och kom på att jag var tvungen att skynda mig för david och Felix skulle komma hit. Jag hann typ precis.... Så idag har de varit här vi har inte gjort så mkt Badat kollat på film och lite sånt mysmys(L) Nu ligger jag här i min säng och är jätte trött och Saknar Nathalie jätte mkt <3333333333 Kolla in hennes Blogg Btw http://vardagslivmednathalie.blogspot.com/ ^^
Ska nog sova snart love yaaa Köss Panniie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar