tisdag 28 juli 2009

28 juli ^^


Hello :) Igår var en grymtgrymt tråkig dag :/ Det är cirkusskola denna veckan och min syrra är med och det var första gången på 9 år som jag Sabina och Linnea inte var med:/ så vi åkte dit med alla små barnen igår och då frågade Johanna (ledaren) om vi vill vara med och hjälpa till så nu jobbar vi på cirkusskolan hela denna veckan :P men sen så kom vi hem käkade lite drog ner och köpte godis och fisk sen hem och se på film först såg vi Ghost Whisperer sen så såg de andra 3 systrar och en mamma men då låg jag och läste och somnade Sen gick vi ut på promenad Daniella Ella Jag Sabina och Linnea. Sen så gick vi runt där då sen stanna vi ovanför korsningen och dansade "jätte fint" så kom Arvid och skrämde oss på andra sidan diket och sen så stod vi allihopa på vägen och skrattade asa länge sen så skulle Arvid gå till sig och jag och Sabina skulle hänga med så vi skulle över diket och där jag satte min fot fanns ingen sten bara mossa men det syntes inte så jag föll back länges och slog i backhuvudet och fick hjärnskakning och mådde skit hela kvällen gick och la mig kl 22.00 men jag kunde inte sova och massa smsade:/ Förlåt för att jag förstörde kvällen igår :/ Jag är bara så sjukt klumpig :/ men idag har vi jobbat på cirkusskolan då sen så skulle Sabina och Linnea hem och äta och jag mådde jätte illa och hade as ont i huvudet:( men det är lite halv molnigt idag så jag vet inte riktigt vad som händer mer än att jag måste ta det jätte lugnt :/ Fucking jävla hjärnskakning SÅ JÄVLA SMIDIGT ANNIE!!!!!! Men idag är det också Isabelle Uhrboms födelsedag så Grattis på 15års dagen gumman :)<333

1 kommentar: