onsdag 22 juli 2009

Frågestunds Svar ;)

Frågestunds svar tack för frågorna det här lär jag göra igen :)

1.varför är du så himla cool :D ??(Marie)
Svar: Ja du Marie det vet jag inte^^ Jag är mig själv antar jag och skiter i alla andra dumma kommentarer som folk säger

2.vad är din största önska??(marie)
Svar: Att jag blir rikast i världen ^^

3.vad är det värsta som har hänt dig??(marie)
Svar: Måste ha varit när jag fick hjärnskakning som liten eller när jag bröt fingret:P

4.vilken är din favoritmat??(marie)
Svar: asså jag har ingen favoritmat men jag gillar allt med Pasta^^

5.vilken är din favorit glass??(marie)
Svar: Hahaha jag är sjukt svag för all vaniljglass men jag gillar melon och dulche de leche också^^

6.vad vill du bli när du har gått ut skolan??(marie)
Svar: Jag vill bli Journalist eller Advokat^^

7.vilken är din favorit låt??(marie)
Svar: just nu faktiskt when it was good med flipsyde eller Decode med Paramore^^

8.vem är din förebid efter mig marie då så klart;) ??(marie)
Svar: Sabina och Linnea och faktiskt min kusin Matilda och det har alltid varit så sen jag var liten^^

9.vilket e dit favo band?? (musik)(felix)
Svar: EMD <33 Och Bullet for my valentine och så klart Linkin Park:P

10.vilken e din favo affär??(felix)
Svar: GINA TRICOT!!

11.vad skulle du vilja hetta om du fick välja helt själv??(felix)
Svar: När jag var liten så ville jag hetta Filippa men jag är ganska nöjd med Annie ändå men Kanske Saga eller Minea

12.vad vill du gå i gymnasium???(felix)
Svar: Jag vet verkligen inte alls… Jag har faktiskt typ ångest och panik när det gäller den saken…

13.och en till vrf gillar du twilight så mkt???(felix)
Svar: Jo det är så att först så fick jag boken hade hört talas om Twilight men inte riktigt bryt mig men sen så börja jag läsa och efter typ 20 sidor var jag fast.. Nu så vill jag lixom se hur filmerna blir jämfört med boken och ja kan juh säga att typ en del i filmen som typ Edward ser sjukt bra ut också… hehe:P

14.vrf va du så osocial förut??(felix)
Svar : Ja du det var en bra fråga ^^ that who i’m ?

15.vrf dissar du min musik!?!?(felix)
Svar: Jag dissar inte all din musik faktiskt bara den som låter förjävlig^^ Varför dissar du min??:P

16.hur mkt stör du dig på mig i snitt??(felix)
Svar: det beror på dag och tillfälle^^ för det mesta på en skala mellan 1-10 så typ 6 ^^
17.va gør du hellst førutom tittar twighlight??(David)
Svar: Jag är med vänner, dansar, datanördar och är med världens bästa kille såklart<33

18.vikken årstid gillar du bæst??(David)
Svar: Sommaren för att det är varmt och det händer massa kul men jag gillar vintern också för jag gillar snö, jul, nyår och såklart min föddelsedag

19.vikken/vikka sporter gillar du??(David)
Svar: Fotboll är en drog vilket man kanske inte tror men så äre:P sen så är klättring också kul:P Och simning ^^

20.favvo tv program??(David)
Svar: Alla kriminalserier: NCIS, CSI Miami, CSI NY, Criminald minds mfl.
Och så klart det aldra bästa GHOST WHISPERER ^^

21.Vad tycker du om..... svampar? (hot boy 93)
Svar: eeh hmm ja du bra fråga tveksamt du…

22.Gillar du sås?(hot boy 93)
Svar: Nope:P

23.okej seriös fråga.... hur mår lille tösen?(hot boy 93)
Svar: jag mår faktiskt bra fast e lite trött och hungrig menmen och så saknar jag massa gulligt folk så klart<333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar