torsdag 16 juli 2009

Nu är jag efter igen^^


Hahahahhahah gud vad seg jag e på att uppdatera:O (langar en as sexig bild ocksåXD)
I måndags hände inte så mkt alls tror jag eller jo Sabina Linnea och Daniella sov här det var mysmys:) Sen i tisdags då så Var det PRO (loppis i Ellös) som sommar tradition åkte vi dit men jag hitta bara en film The Shinening (stavning) Sen stack jag te farmor och fika i typ 1 timme och när jag kom tbx så hade Sabina Linnea och Daniella åkt ut med båten och Arvid jobba.. Så jag klättra upp i biggaråträdet och plocka biggaråer som vi sedan sålde så jag tjäna 120 kr :D Sen kom sötnosarna hem och vi såg filmen då den var bara lite läskig sen sov jag hos Sabina och Linnea Mysmysmys:)<33 Idag Så åkte vi ut med båten till någon ö utanför Kärringön sen ringer David och säger att de är ute med båten och kan komma till oss så gör de det men så la de sig på andra sidan ön -.- Så de var tvungna att gå över ön så vi skulle möta dem så när vi gick där helt barfota såg vi en orm och det blev panik som slutade med att jag fick springa och trösta sabina och sen bära linnea när vi skulle över gräs^^ Men så träffa vi David och Felix sen åkte vi. Och på vägen hem blir det värsta jobbiga ovädret... Jätte kallt:( Men sen så käka jag och lite sånt sen så kommer david och de in med båten i vår båthamn och la sig där sen åkte vi ditt och sen tog vio min båt och åkte och badade :D Sne gick vi upp till mig och prata lite sen skulle david och felix tbx te båten så alla gick. Så jag följd dem hela vägen till båthamnen så jag fick gå hem själv jag var jätte rädd men min Ipod räddade mig typ högsta volym och jag hörde inget annat :) Nu är jag jätte trött ska sova snart för jag ska upp vid 10 imon för att prata med Tidningskillen :D Love Yaa Saknar mina gbg och Lea och Binna åker på söndag och kommer tbx nästa fredag så nu har jag typ inget att göra i 5 dagar:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar