lördag 18 juli 2009

Nu har de lämnat mig ensam kvar:(

Halloj..
Nu sitter jag här i min stora säng eller a bäddsoffa helt själv:(
Sabina och Linnea åkte nyss till Göteborg och Arvid Stack redan imorse så n u är jag ensam kvar:( Det är lixom inte ens fint väder så jag kan inte vara ute ens:( Så jag lär lixom sitta inne själv vid datan och tv till på fredag:O Då sabina och Linnea kommer tbx jag vet inte ens när arvid kommer:/ Och efter som ingen värkar vilja komma hit eller vill att jag åker till dem så sticker jag till GBG på måndag morgon kl 6 med mamma ^^ jag upp kl 6 hmm menmen så jag tänker nog på harry potter på måndag sen så vet jag inte vad som händer eftersom Nathalie är på Öland David i Norge Bullebrur i Italien eller Dalarna Felix i Svanesund och Johannes vet jag inte så:( Men jag tror Bella kommer hem snart och Clara är kanske hemma eller så är hon i Stockholm men jag vet att bästaste Mich är hemma iaf :) Så jag kommer te gbg på måndag och åker tbx hit på typ onsdag eller torsdag:P Men det finns fortfarande möjlighet att boka upp mig så passa på :O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar