fredag 17 juli 2009

Sjön suger som man säger;P

Hejsan hoppas:) Idag är det gött väder då da:) göttisch :) Vi har varit ute med båten sen typ halv 12 tills typ nu vi asså Jag Linnea Sabina och Arvid då var först på Härmanö sen åkte vi till Gullholmen och köpte glass:) Arvid körde till Gullholmen för dit har jag inte kört förut så då gick det bra men hem fick jag köra och alla jävla stora båtar har fan ingen respekt ni som då inte har sätt min båt så är det en ganska liten båt klarar inte så mkt.... Så vi flög typ runt och det var jätte svårt att kontrollera båten men vi överlevde:) Nu har jag ätit och ska snart in i Duschen :) Sen till The Twins :) Jag känner att jag typ har bränt ansiktet.... Men nu har jag inte tid att sitta här mer:/ Looove Yaaa hej då Köss PANNIIE(L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar