söndag 19 juli 2009

Ingen Titel^^Bjuder ´på en smexig bild:)


Nu sitter jag här i uterummet med MJ på Högsta volym^^ Hela familjen är hos grannen och fikar men jag ville inte hänga med för jag trodde att jag skulle sova då men jag vaknade faktiskt fem i 11 ^^ Nu har jag ätit frukost och Plattat håret. Just väntar jag på att Viktor killen som säljer tidningar ska komma så att vi kan prata lite för att jag ska vara så cool att jag lär känna någon helt själv utan hjälp från andra ^^
Men imon ska jag typ upp runt 05.30 för bilen till gbg går kl 06.00 :O Jag kommer dö men men^^ Det blir kul i gbg för på måndag blire halvboldsprinsen med Michelle<33 Sen på tisdagen blire nog Liseberg med Marie om mamma vill ge mig pengar ;P Men nu ska jag fortsätta sitta här och vänta ^^ Love Yaaa Köss Panniie<3333

2 kommentarer:

  1. tjata på din mamma tills hon ger dig ;)<33 får hoppas att det blir på tisdag vi åker!! <3

    /Marie

    SvaraRadera
  2. Mj e så jæval bra længar till att træffa dig(L)// david

    SvaraRadera