torsdag 3 september 2009

SOCKER BOMB :)



fint titel jag vet:)
Nej men nu sitter jag här i min sköna säg och diggar musik^^
Är jätte trött fast jag typ har sovit hela dagen:P
Alla läxor är klara men har studieverksta imon så då kan jag göra det jag inte har orkat göra som matten XD
Det regnar märker jag:(
Ni kanske tycker jag är tråkigt just nu men jag är så trött jag jag typ inte vet upp eller ner.
Och mamma säger att hon märker att jag ofta går hem och sover och sen mår bättre och säger att jag måste sova mera.
det behöver jag väl men jag hinner inte det.
Vet ni vad jag hörde henne säga i morse?:O
att Karin inte får dricka oboy varje morgon och att i vissa familjer får barnen bara dricka det på helger:O LJUGLJUGLJUG!! jag har aldrig hört talas om att någon inte får dricka oboy när den vill:O
Om ni har denna regel i er familj kontakta mig Annie_l_94@hotmail.com!
Jag orkar inte med mammas tjat om mat och fibrer.
Vi har bara bröd med fibrer i och som är nyckelhål märkta.
Vi får inte äta godis/snacks/kakor på vardagar ibland glass också.
Inga flingor som det finns "för mkt" socker i som typ coco pops eller cerios.
Inga yogurtar med "För mkt" eller konstgjort socker.
Inga rostebröd på vardagar.
sällan marmelad på vardagar.
Och verkligen ingen Nutella.
Någon mer som har sånna här eller liknade regler?
Skriv då till mig på adressen högre upp.
Nu har jag även fått in lite bilder ifrån min kamera men tyvär inte alla sommarbilder men ni får någon fin som jag hittar.
Loooove yaa
Köss
Panniie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar