onsdag 9 september 2009

Längtar till imööön:)

Hemma från skolan nu då alla läxor klara och håret är plattat :)
Fast jag kan typ ingen spanska och So-nyheten kommer gå åt helvetet.
Menmen det är första veckorna fortfarande
Ganska soft i skolan idag:)
Musik först höll på men Bluesen mkt jag ska vara i grupp med Marie Niklas Velle och Mattias:) Det ska nog gå bra men det är typ bara jag som har skrivit en blues låt och själv tycker inte jag den är super bra men den betyder sjukt mycket för mig.
Sen bild Som jag för en gångs skull tycker är kul:) så bra är jag inte menmen.
Sen engelska och spanska inget speciellt med det.
Sen Hemkunskap vi gjorde bröd och soppa det var väl okej:)
Imööön blire klippning efter skolan YEES:)
Sen Go-kart banan som jag inte har varit på sen typ förra GSP:O Ska bli as kul:)
Sen Ungdomsgrupp i Tolered och Magnus kommer så då ska man juh klart dit:)
Jag har nu också anmält mig till Donner på niornas dag eller vad den heter^^
Jag har ganska tråkigt så någon som vill göra något smsa<33
Snart fixar jag om mitt rum får min garderob på fredag då ska det bli fiint:)
Helgen Orust också hoppas på gött väder ska juh ta upp båten :)
Nej nu ska jag försöka få tag på någon som vill hitta på något:P
Loooove Yaaa
Köss
Panniie<33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar