torsdag 17 september 2009

När tankarna blir för många.

När jag säger ordet Kärlek då tänker du på något, kanske en sympol kanske någon eller något.
Jag vet att du gör det.
Alla gör det.
Men vad kärlek innebär för dig, kan fakttiskt bara du avgöra.
Vad du tänker på när någon säger ordet kärlek, det vet bara du.
När någon nämner ordet kärlek så tänker jag på, a någon.
Ni kanske vet just vem.
Just han symbolyserar kärlek för mig just nu.
Det har så klart inte alltid varit så.
Men nu är det så, inte mycket att göra åt saken.
Men när någon säger ordet vänskapskärlek, då tänker man kanske på någon annan eller på något annat.
Jag tänker på Sabina och Linnéa oftast men även andra personer kan komma upp som till exempel Felix David Marie Nathalie Bella eller Moa finns även många andra.
Men det som jag först tänker på är Sabina och Linnéa och deras kärlek till mig och min till dem.
Men Syskonkärlek då?
Vad tänker man på då?
Ett syskon så klart.
Eller är det klart?
Jag har en syskonkärlek till fler, inte bara Karin och Fredrik.
Felix, Sabina och Linnéa är också mina syskon.
Jag har inga symboler när någon nämner kärlek eller dessa personer kanske är mina symboler?
Vad vet jag.
Men de är min kärlek, så är det bara.
Jag älskar dem vare sig de vill det eller ej.
Men vem vill inte bli älskad?
Alla vill väl det.
Fast kanske inte på ett visst sätt.
Detta är bland annat det jag tänker på när det kommer till kärlek.
Men det finns så sjukt mycket mer inom mig.
Som olycklig kärlek vad tänker du på?
Du kanske inte har upplevt den.
Jag har upplevt den och upplever den just nu.
Jag tänker på tiden då Arvid var min stora kärlek det var tider.
Tider då jag egentligen inte mådde så bra.
Så olycklig kärlek för mig innebär en del smärta och massa tårar men samtidigt de 2 finaste killarna i världen.
Nu när tankarna har blivit för många rinner tårarna ner för kinderna som vanligt.
Allt jag tror jag ville säga är.
Jag Älskar Dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar