onsdag 23 september 2009

michan gästbloggar

Tjaaa alla söta underbara gulliga annie läsare :D

Jag är då Michan en av annies coola kompisar. fast jag är coolast ofc ;D
kände lite för att gästblogga inte för jag vet vad man direkt ska skriva
och sådär ..måste bara dela med mig av min smärta i vänstra arm som gör satans
ont , det känns som om jag ska få en hjärtattack eller något ..mmm mycket intressant !
jag kan ju passa på att göra lite reklam till min blogg , som ÄR NY , därför ser den helt fuckad
ut :) , www.michanelisabeth.blogg.se , hade en helt okej blogg förut men fick inte lust att skriva längre så la av helt men ddet kan vara lite kul att läsa där www.miishan.blogg.se ..
Hmm jag vet inte vad jag ska säga , kanske att annie är en fin underbar människa som är hur söt och snäll som helst , tycker det ärl ite tråkigt att hon skrivit lite deppiga inlägg ibland , så annie det tycker jag vi ska ändra på , jamenar livet e roligare när man är glad hohoh ..nej men din blogg e bra :)
nu tänkte jag faktiskt stänga av min platttång som varit på hela dagen OJ JAG FICK ETT MMS HAHAHAHAHAHAAH JAG DÖR..nej nu dog jag
godnatt alla sötingar
puss
//michan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar