tisdag 29 september 2009

Dig

Vem försöker jag lura egentligen?
Mig själv?
A då lyckas jag inte så bra:(
Alla andra kanske inte ser igenom mitt fejk.
Men nu släpper jag alla murar som jag byggt upp de senaste veckorna.
Jag gav ett löfte till mig själv inte bara en gång utan jätte många gånger.
Det bryter jag nu igen.
Fan.
Jag lyckades nästan lura mig själv att jag var över dig men tydligen inte.
Någon underbar person minns inte om det Var Moa, clara eller någon annan söting som sa att man får sörja en kille halva den tiden som man var tillsammans. 4 månader och 2 veckor och 1 dag det bli 2 månader 1 vecka och en halv dag då har jag 18½ dag kvar imon.
Kommer tårarna har slutat rinna då?
Det hoppas jag.
Även om min kärlek till dig kommer vara förevigt så orkar jag inte mer, jag vill sluta älska dig nu i denna sekund men det verkar inte gå.
Du var min luft, min värld, mitt ljus ingetting annat spelade någon roll, nu när inget alls finns kvar står jag ensam kvar i mörkret utan ljus som leder mig ut.
Älskling, älskling älskar du mig så måste du le.
men jag ser ingen som ler längre.
När jag förlorade dig, förlorade jag allt.
I tought you where my fairytale, a dream when i'm not slepping. I was up on the star thats coming true but everybody else can tell that i confused my feelings with the truth when it was me and you.
Now my heart is empty.
Jag saknar dig så jag typ dör.
Jag dör ifrån insidan och jag orkar verkligen inte mer, jag vill få slut på lidandet nu.
Fuck all skit nu.
Jag älskar dig för mycket för att kunna säga jag hatar dig.

1 kommentar:

  1. det är jag som är den underbara personen/"sötingen", (fast jag är varken underbar eller söt)! :*
    //moa

    SvaraRadera