onsdag 30 september 2009

Dålig uppdatering idag, jag vet.


Idrottsdag idag då, gick inte jätte bra för jag skadade knät eller a sakada och skada det är en gammal skada som kommer tillbaka när det är kallt typ så det gick inte jätte bra men jag försökte iaf:)
sen så gick jag till McD med Emil och Nick sen kom Bullen, David, Felix och Adrian dit också:)
Sen så skulle vi sticka hem och då blev jag skjutsad av Emil en bit jätte snällt men det måste har varit den farligaste åkturen ever:O Men sen skjutsa bullen mig och det gick mycket bättre:) Tack sötnosar för att jag slapp gå hem.
Men bullen hängde med hem till mig för att vi skulle vänta på att Moa, Clara, David och Felix skulle komma men de tog jätte lång tid så bullen var tvungen att sticka för han skulle jobba på sin segling.
Men sen kom folket hem till mig och vi kollade på män som hatar kvinnor.
Ååh vad bra den var:) Är jätte tagade för att se nästa:)
Men Moa och David fatta typ inte denna film ^^ Lite tröga är de allt ibland de små genierna ^^ Men de är underbara och bäst iaf:)
Sen så skulle jag följa dem hem och det regnade woho jätte kul-.-
Men nu sitter jag här och ska plugga och städa lite i mitt rum snart.
BTW Grattis Ella som har blivit tillsammans med Ossian :) Saknar dig gumman<333
Saknar Sommaren Sjukt mycket också:(
Men jag älskar vintern med för jag fyller år och det är julafton som det är 84 dagar 3 timmar och 43 minuter kvar till:) Och jag älskar snö :)
Men nu måste jag dra mig så
Köss
Panniie<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar