torsdag 17 september 2009

Nu är du bara elak.


Helloj Angels:)
Nu sitter jag i min säng, klar med alla läxor och klar med packningen.
Juste kanske inte har sagt att jag ska på dykläger i smögen i helgen men det är inte precis så att jag vill åka längre för Felix den svikaren har hoppat av och ska gå på Lilla Syster på liseberg på Lördag ist.
VEM DUMPAR SIN LILLASYSTER FÖR BANDET LILLA SYSTER?:O BIATCH!
Jag är jätte arg på dig och har gått runt i huset och svurit och nästan gråtit nu i en timme typ:@
Langar en fin bild på mig och min nymålade fjärris.
Nej men seriöst Felix så gör man inte bara.
Jag skulle inte ha gjort så mot dig även om typ något band jag gillar skulle komma.
Du har inte ens Lilla Syster som favorit Band.
Jag är faktiskt jätte besviken.
Jag kunde ha fått åka till Orust ist eller vad som hellst.
Jag Skulle egentligen plugga hela helgen och du lovade att hjälpa till ett löfte som du så klart bryter.
FUCK U!
Nej men ska kolla på nåt kul tvprogram och se om jag kan sluta vara arg.
så köss på er
Panniie<33

Glömde säga att jag då kommer vara utan Dator hela helgen eller a fram tills typ 6-7 på söndag kväll så ni når mig på mobilen. Har du inte mitt nummer så skaffa det:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar