lördag 12 september 2009

Jag önskar, jag vill. Men det går inte.

Jag önskar jag kunde ta dö på all smärta.
Säga att jag älskar dig, men då skulle jag ljuga.
Och jag har lovat mig själv nu inga fler lögner.
Allt blir bara skit då.
Kärleken är bara för mycket just nu.
Kommer jag någonsin kunna älskar någon annan en den killen i mitt hjärta.
Kommer jag någonsin kunna ta emot någon annans kärlek?
Kommer jag någonsin förstå att jag aldrig kommer få den kärleken jag vill ha.
Kommer jag någonsin förlåta mig själv för det här.
Jag går runt med ett krossat hjärta, jag försöker knappt laga verkar det som.
Jag krossar andras hjärta som om de inte vore värt något alls.
Jag klara inte av mer.
Jag klara inte av något mer av det här.
Förlåt för att jag är som jag är.
Men jag kan faktiskt inte ändra på mig själv mer nu.
Jag måste lita på mig själv nu kämpa.
Jag vill klara allt.
vill man så kan man är det inte så?
Nu när det känns som jag förlorar allt så ska jag kämpa mera.
Jag älskar dig du vet vem du är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar