söndag 13 september 2009

På natten ska man sova eller??:S


Hej Bloggen:)
Jag som sagt la jag mig tidigt igår för jag hade inget att göra men somnade jag tidigt igår då eller??
Så klart inte jag hörde klockan slå 12 och sen så halv sov jah ni vet sådär när man är vaken men samtidigt inte^^
Men aa klockan blir 1 och kl 2 ringer min mobil!!
PANIK!!
jag hade inte stängt av ljudet och jag delar juh hus med mormor och morfar och de är inte ens en riktigt dörr mellan våra sovrum men som tur vakna dom inte.
Men a det var Rickard som ringde jag vet inte riktigt vad han ville för i vårt hus har jag sämst täckning. Men sen somnade jag typ direkt men vaknade flera gånger under morgonen.
Men sen runt kvart över 11 ringde någon till mig och bara lät konstigt:S
Snälla slut busring till mig det är inte kul speciellt inte på morgonen!
Men då gick jag upp iaf och då märker jag att mamma, pappa, karin och fredrik inte var hemma:O
Jo, då hade de åkt till Farmor utan mig fastän jag hade sagt att jag ville följa med!
deras ursäkt för att inte ha väckt mig var för jag hade tydligt sagt att jag inte ville bli väckt och det trodde jag skulle bli arg.
Kan juh säga att jag blev argare för att de hade åkt iväg.
Så min älskade Morfar körde mig inte till Ellös så jag också skulle få träffa Farmor:)<33
Nu sitter jah då i min säng/soffa och ska snart åka hem tror jah.
Det blev en trevlig helg inte jätte kul men fint väder har det varit iaf:)
Vi hörs när jag har kommit hem om typ 2-3 timmar.
Loove Yaa
Köss
Panniie<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar