tisdag 25 augusti 2009

Jag Ångrar inget.

Vilket fint långt inlägg jag skrev inatt:P Jag minns typ inte allt jag hade skrivit imorse och fick läsa det igen. Jag ångrar inté att jag skrev det men jag ber om ursäkt för att jag skrev att David inte skulle ha en bra födelsedag det är klart du ska ha förlåt. Det var kul i skolan idag vi har ett jätte kasst schema men ändå. VET NI OLII JOBBAR BARA TILL JUL :O OMG! Jag mår inte speciellt bra idag faktiskt är rätt ledsen och nerstämd. Men det gör inget. Jag sitter här i mina myskläder och vill umgås med någon men jag tror faktiskt inte någon vill vara med mig:/ Jag sitter och glor på Tyra och blir mer och mer nerstämd för det är så synd om de på tv:(
Men smsa mig nägon söt gör så jag blir glad eller skriv på msn.
Jag vill bara säga det är inte synd om mig.
Som en någon jag tänker inte säga vem här sa till mig, Det är ditt eget fel.
Ha de gött
Köss
Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar