måndag 17 augusti 2009

:)

Har varit på Stan idag då med Sabina Linnea och Vilma :) Grymt kul var det ^^ Jag har hittat en skinjacka på cubus och en på moonson vet inte riktigt vilken jag ska köpa men det ska jag bestämma imon för då får jag pengar till den:) Imon blire stan med Sabina Linnea och Daniella då :) ska köpa grejjer till skolan och lite kul då:) Men ikväll händer inget speciellt så jag är öppen för förslag :)
Jag får tyvärr inte in bilderna ifrån går dagen och sommarlovet på datan för tillfället ska fixa det så fort som möjligt men ni kan få en recension på Rixfm festivalen då:)
Förbandet som jag inte minns var det hette var okej, de körde lite tråkiga och överspelade covers. Men några låtar var ganska bra:) Men man blev inte riktigt uppvärmd menmen.
Sen kom då Janet hon är riktigt bra och hennes låtar är bra inget större fel men samtidigt inget wow hon var inte bättre än hon var när jag såg henne i nordstan när hon precis släppt sitt album
Sen kom Kim då jag är inget större fan av Kim så jag kan inte påstå att han är bra men han var verkligen inte bra då det var bättre när han spelade i nordstan samtidigt som Janet..
Sen Sarah Dawn Finer hon är riktigt duktig men vad hade hon på sig egentligen? Men sångerna var det inget större fel på och hennes senaste singel Standing Strong är bra :)
Melody Club kom sen Nejnejnej på den punkten det var verkligen inte bra man stod och sjöng med i de texter man kunde men det var inte bra...
Andreas Johnsson kom sen då, de texterna kan man väl men det är inget jag gillar men det är väl inget större fel på hans musik. men varför ser det alltid ut som han har jätte fettigt hår??:S
Sen Agnes hon är verkligen grym hennes musik gör en alltid glad och hon sprutar bara glädje :) Det var verkligen Feel Good på hög nivå. Man ville bara släppa allt och dansa loss:)
Sen Alcazar då, Dom är väl för coola eller:O Deras kläder får en bara att tänka wow allt kanske inte är jätte fint som magväska och ett bara rosa korta hotpants med några leggins under men annars är det grymt coolt:) Och deras musik är också bra det var verkligen jätte kul att se dem köra stay the night som jag såg live i melodifestivalen på en annan scen i ett annat sammahang jätte bra:)
Sen bästa då EMD det var väldigt bra men jag tyckte de skulle valt andra låtar eller åtminstone inte kört Jennie Let Me Love You visst den är bra men de har bättre. Och när Danny och Mattias har sina egna Run EMD tröjor bordde Erik också ha det. Men jag tycker det är lite fult att sno Run DMC grej menmen jag har juh en egen Run EMD tröja på min väg^^ Men det här var lite tråkigt efter att ha sätt dem innan bla på deras konsert på Liseberg.
Roger Titti och Gert då asså ursäkta men jag är lite trött på dem i alla fall Gert... Men Tittis Gudbarn var sjukt gullig och duktig på att sjunga så ett plus för henne men nja jag vet inte om de var en jätte hit annars.
Allt i helhet får 3½ av 5 Möjliga.
Köss Panniie<33

1 kommentar:

  1. Sv: haha nehe :P skulle du kunne leta upp bilden för mig på den hemsidan den skulle upp på? den kom aldrig upp där utan bara på google :(

    SvaraRadera