torsdag 27 augusti 2009

090827

Heeejsan hoppsan:)
Skola idag:) Woho^^
Först Idrott, sen Språkval, sen So, sen Matte och sen klassråd slutar 14.05:) Gött.
När jag kommer så ska jag se på film och typ sova^^
Jag somnade innan 23 igår:O Första gången på typ ever:O
jag läste i en tidning att det räcker att man sover mellan 22-06 då har man sovit alla sina timmar och att det var just de timmarna man skulle sova mellan 22-02 så var det typ den pysiska sömnen och mellan 02-06 typ den fysiska eller jag minns inte exakt och någon dag ska jag testa om det funkar att man inte är trött sen men det gick juh inte igår för jag gick juh och la min halv elva:P
Jag har ganska tråkigt vakna med the vocie suger just nu ganska hårt.
Det brukar vara kul men det var det inte^^
Igår fick jag frågan om hur jag orkar blogga på morgonen?
jag svarade att jag älskar att blogga så jag måste typ göra det och jag har inget annat att göra typ:P Hehe jag är lite små trött känner jag och jag längtar till min födelsedag och tills jag får fixa om mitt rum^^
aja ska snart borsta tänderna sen sticka iväg tror jag haha fast klockan är bara kvart över 7 haha.
Hej då
loooove yaaa
Köss (L)
Panniie<333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar