måndag 31 augusti 2009

Fuck it.

Kom nyss hem ifrån dansen.
Det var as kul jag älskar verkligen att dansa:)
Men jag har nu märkt att jag inte kan lita på vissa personer i min närhet.
Vad ska jag säga kan jag lita på någon?
Finns verkligen alla som säger att de ska finnas för mig när något verkligen händer?
Nu orkar jag inte med mer falskhet.
Jag betyder så mkt för många. MEN FÖR I HELVETE VISSA ATT JAG GÖR DET DÅ! AVSLÖJA INTE MINA HEMLIGHETER. KLÄCK INTE SÅ JÄVLA HEMSKA KOMMENTARER SOM FÅR MIG ATT MÅ DÅLIGT IGEN.
Jag kan nog inte lita på någon.
Vänner som sviker när det verkligen behövs är verkligen inte något att ha.
Sluta förstöra mitt liv.
Allt började juh bli bättre jag skulle klara allt jag skulle ta världen med storm.
Jag Annie Lilja bäst i världen så var det.
Det känns inte precis så längre.
För nu hittar folk massa fel på mig.
Jag litar inte på någon mer än Sabina och Linnea och Nalle nu.
De 3 som alltid har funnits för mig aldrig svikit mig.
De kanske finns andra som älskar mig på riktigt.
Visa då det.
Alla andra dra åt helvetet jag hatar er.
Köss
Annie Fucking Lilja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar