onsdag 26 augusti 2009

BLÄÄ!

Första dagen i skolan as kul om alla bara kunde hålla käften ibland! Asså seriöst!
9d:2 vi är bäst det vet alla men vissa kan inte bara hålla käften ibland... Visst det är inte pratit jämt men det händer ibland och det är så sjukt irriterande! Men jag kan juh då säga att spanska klassen är värre... Jag kan inte prata spanska pågrund av att typ alla inte kan hålla käften och lyssna eller låta bli att kläcka en ful kommentar. Det är inte så jävla kul att ställa sig framför klassen och prata på spanska när man inte riktigt är säker. Jag vill lixom inte bli utskrattad. Och när man ska sitta brevid någon som hamnar jag såklart brevid folk som inte vill arbeta så när man ska göra saker 2 och 2 så gör jag det själv och den personen får också äran för något jag har gjort :S JAG FÅR SERIÖST DAMP!!!! Det måste lixom gå bra detta året det är lixom nu man ska bli stor men jag tror vissa har fastnat i 3års åldern:/ FUCK U! Jag ska bli bäst kunna gå och skratta åt er sen när ni jobbar på typ ICA eller som soppgubbe för ni inte kunde få ett bättre jobb för att ni inte kunde vara tysta ni ska inte få förstöra för mig. Jag vinner så är det alltid så just fuck off.
Nej men det var kul i skolan annars :)
Nu ska jag städa sen duscha sen se om jag hinner träffa någon kul :)
looove yaaaaaaa
Köss
Panniie<333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar